annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Snart hemma

Publicerad 2015-06-02 05:21:49 i Allmänt,

Insåg idag att jag inte har skrivit på två månader?!? Oj vad tiden går fort! Jag håller som bäst på att förbereda mig på att åka hem till Sverige för sommaren. Ser verkligen fram emot att få umgås med min familj och vännerna i Sverige då länge.

Idag ska jag uträtta lite ärenden på Plaza Singapura och möts av dessa jättar!?



Imponerande varelser i ett shoppingmall. Passar också på att få lite pedikyr :0))
Det blir sista dagen idag med Jesus också. Imorgon kommer Sara hem från en långresa i Africa/Sverige. Jag har haft honom i 5-6 veckor nu och vi har haft fantastiskt mysigt. Kanske blir en sån här fin hund i framtiden....

Häromkvällen var vi på en trevligt middag med en tjej här som också hade sin hund med sig. Det blev en ny erfarenhet för Jesus att få umgås med en dam i lite större storlek än honom själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela