annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

A Night of Magic

Publicerad 2014-09-03 10:01:34 i Allmänt,

 
Har precis lämnat vackra Raffles Hotel efter att ha sett ännu en magishow med Joe Labero. 
Ja.....för två veckor sedan hade Mike och jag köpt biljetter för att se showen. Men Mike blev tyvärr sjuk så jag fick gå själv. Denna kväll var jag inbjuden VIP-gäst för jag sitter med i styrelsen för Svenska Skolan. 
När vi kom till Jubilee Hall fick vi champage och gå in till scenen och mingla med Mr Labero himself. Visst ni att Labero tydligen är rankad som den 5:e mest skickliga magikern i världen?  
Och han är faktiskt väldigt skicklig. Nu när jag såg showen andra gången, tänkte jag att jag skulle kolla lite noggrannare. Så tycker man att man har kommit på nåt, men så får magi-tricket en helt annan vändning,...... så att det inte går att lista ut i alla fall?
En trevlig kväll var det i alla fall :o))

Kommentarer

Postat av: helen

Publicerad 2014-09-05 16:56:11

Hihi förstår precis hur du menarhar oxå sett honom en gång o man försöker hänga med men icke, ganska fingerfärdig herre ;) kram på dig/er Helen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela