annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Utekväll med tjejerna!

Publicerad 2014-03-22 16:15:12 i Allmänt,

Nu har vi besök här i Singapore. Härliga Linda från Donsö som bodde här i höstas kom på besök. 
Igår hade vi en tjejkväll som fylldes med god mat, gott vin, Bungy-gunga, många glada skratt, och massor av dans. Vi fick igång de andra gästerna som också kom upp och dansade med oss, på två olika barer. Jag tror t o m att vi fick in lite nytt folk på barerna för att de tyckte att det såg ut som ett roligt ställe.
Här sitter tre av oss beredda att starta färden med Bungy-gungan.
Hela vägen drogs vagnen bakåt och sedan släpptes för att falla fritt i sina vajrar över floden! I
Dock inget för mig. Jag stannade snällt kvar på marken nedanför.

Istället för en kick i bungy-gungan, fick jag min kick av att få upp på scen och sjunga Proud Mary med bandet i baren!
Lite mer skålande innan några av oss gick vidare till nästa bar och gjorde repris på allt dansade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela