annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Skandinavisk idrottsdag

Publicerad 2014-03-01 18:31:04 i Allmänt,

Då har vi varit med på vår första Skandinaviska idrottsdag! 
   
                                                       Annika o Åsa i sekretariatet

Dagen startade med en högtidlig invigning kl 10.00. Grenarna var kula, längdhopp, sprint, 3000 m löpning, stafett och fotboll. Och alla åldrar deltog från 2 år och uppåt!
 Så här söta var de allra minsta deltagarna i 10 meter sprint!!
 
Jag hade anmält mig som funktionär hela dagen, och på kulstötning. Mike på fotboll och 3000 m löpning.
Här är några svenska tjejer som ska göra sin insats på kulstötning.
 
Detta är nog den sötaste             En modell större kulstöterskor!
kulstöterska som jag sett!
 
 
Pågående fotbollsmatch som tyvärr slutade 2-1 till Norge.
                         
                         Här är de svenska supportrarna, i fotbollsmatchen.
 
En rolig dag med många skratt och tryckande värme. Och detta år vann Sverige!!
Här delas bucklan ut av den svenska ambassadören.
 
                          
 
Så här ska det se ut! Sverige på första plats. Bra jobbat alla barn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela