annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Tomt

Publicerad 2014-01-07 03:23:48 i Allmänt,

Nu är det verkligen tyst och tomt när barnen har åkt hem :( 
För att skingra tankarna igår satte jag igång en ordentlig storstädning av lägenheten.
På kvällen var det som tur var körstart så det kändes som man kom igång igen efter att ha deppat hela dagen. 
Imorgon blir det julgransplundring. Då kommer Sara med lilla Jesus och äter middag och hjälper mig kasta ut julgranen. Tur att barnen kom med en så fin julklapp i alla fall. Den sitter jag och tittar på när jag äter frukost på morgnarna ;))


 

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2014-01-08 16:57:08

Fin tavla på barnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela