annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Natalies present

Publicerad 2014-01-06 17:17:12 i Allmänt,

När Natalie fyllde år nu i december hade hon önskat sig bara en sak; att hela familjen skulle pröva I Fly Singapore på Sentosa. En slags fallskärmshoppning inomhus utan fallskärm. För några dagar sedan åkte vi dit för att uppfylla hennes önskan. Först strosade vi runt lite på Sentosa och tittade lite på omgivningarna. Det finns mycket att se och göra!




Så efter en snabblunch var det dax.
Måste erkänna att jag var lite nervös. Först fick vi se en informationsfilm. Sen ytterligare information hur man gjorde utav en instruktör. Tack och lov visade det sig att instruktören skulle vara med inne i lufttrumman och hjälpa till. 
Redo att göra våra hopp!!






Jaha! Då har jag gjort det! Inte alls så läskigt som jag trodde?! Skulle gärna göra om det - dock inte från ett flygplan!

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-01-06 22:41:16

Hahaha vilka sköna bilder! Det ser riktigt kul ut.
Hälsa gänget och gratta Natalie i efterskott!
Kram från ett blött Stockholm

Svar: Det ska jag göra, Janne! Hälsa Inga-Lill!
Annelie Nikou

Postat av: Helen

Publicerad 2014-01-07 02:29:58

Va häftigt det skulle jag oxå kunna tänka mig att prova, va fint det såg ut runtomkring kan ju oxå tänka mig att bara ligga o sola 😀 du o Josefine pratade om nåt ställe var det det här? Kram

Svar: Ja, Helen! Det var nog Sentosa som vi pratade om. När du kommer och hälsar på så åker vi dit och solar!
Annelie Nikou

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela