annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Sverige - Canada

Publicerad 2014-02-23 13:10:56 i Allmänt,

Då har vi bänkat oss framför storbildsskärmen för att se OS-finalen i hockey. Vi försökte hela kvällen igår att få igång OS på vår TV. Vi köpte en Apple-TV, ett VPN-abonnemang och ViaSat-OS, men det gick inte som vi trodde. 
Så kl. 19.00 tog vi en taxi till Svenska kyrkan. Dör har de visat OS varje dag. Tom jag tycker att det är roligt med hockey-final. Särkilt Sverige-Canada! 




Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2014-02-23 13:22:38

Heja Sverige, här hemma sitter jag och Lasse och håller tummarna för Sverige. Kul att se hur ni verkar stortrivas. Hälsa Mike. Kramar från oss.

Postat av: Bella

Publicerad 2014-02-23 13:24:04

Heja Sverige, här hemma sitter jag och Lasse och håller tummarna för Sverige. Kul att se hur ni verkar stortrivas. Hälsa Mike. Kramar från oss.

Postat av: Bella

Publicerad 2014-02-23 15:19:01

Hej Sverige, jag och Lasse sitter och tittar på OS-finalen som ej verkar sluta gott för Sverige. Kul och se att ni verkar trivas så bra. Hälsa Mike. Kramar från oss.

Svar: Ha det bra själva! Mike hälsar tillbaka!
Annelie Nikou

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela