annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Bukit Timah

Publicerad 2014-02-24 16:26:27 i Allmänt,


Då var det måndag igen och dags för morgonträning. På måndagar är vi ett gäng som träffas i Bukit Timah och promenerar. Vi har en egen FB-grupp så vi vet varje morgon vilka vi ska vänta in
De senaste måndagarna har jag haft sån tur att jag fått åka bil med Kristina. Denna morgon blev det buss. Det tar ca 50 min med buss 75.
Vi brukar gå en runda på drygt 5km - väldigt kuperad terräng,
Bilden nedan är "mördartrappan" - 162 trappsteg som är mellan 20-40 cm höga. Och innan man kommer till dem har man gått i en minst lika lång, jättebrant backe.





Här är vi "nästan" framme.
Tyvärr fick jag ingen bild på apflocken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela