annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Ute med nya vänner

Publicerad 2013-09-03 08:11:01 i Allmänt,

I helgen var vi ute med några nya vänner på lite tapas. En föredetta arbetskamrat till Mike hade bjudit med oss, och några andra vänner till dem också. Alla var från England. Det var jättetrevligt.
Efter en stund när vi hade suttit där, upptäckte jag att en ung tjej som satt bakom oss hade ritat av hela sällskapet!
Hon var superduktig!!
På bara några minuter hade hon målat av hela sällskapet! Jag sitter längst tillhöger i bilden.
Hon målade sedan en bild på trubaduren som uppträdde, och jag fick vara med på ett litet hörn på nästa bild också.

Kommentarer

Postat av: Helen Jonasson

Publicerad 2013-09-03 15:29:11

jäklar va duktig en del har fått lite extra talang ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela