annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Paradiset

Publicerad 2013-09-13 04:57:57 i Allmänt,

Men herregud! Har jag inte skrivit om paradiset än????
Nu har jag hittat det!! Mitt paradis - eller faktiskt två stycken rättare sagt!

Ett ställe som var ungefär 500 m2 stort, och helt fullt med konstnärsmaterial. ALLT man kan tänka sig!! Som ett gigantiskt Panduro.

Och sen ett till ställe som hade allt inom papper- pennor-glitter-rihnstenar-stämplar mm mm. (Scapbook-material)

Mina idéer bara bubblar upp hela tiden men nu är det bara en dryg vecka till jag kan få börja måla! Då kommer vårt flyttlass med mitt målarmaterial!!!

Kommentarer

Postat av: Ann N

Publicerad 2013-09-13 17:24:55

Haha! Ännu en pusselbit på plats för det perfekta livet i Singapore. Kram!

Postat av: Marie W Eriksson

Publicerad 2013-09-21 08:42:55

Åh Annelie jag blir såååååå Avundsjuk! Å vill läsa allt du får vara med om,, men jobbar din man i Singapore? Kommer du jobba eller kommer du få slita med egen tid träning och manikyr? Har ni någon av barnen med er - jag längtar till att läsa ditt nästa inlägg - KRAM

Svar: Ja, Mike jobbar här. Jag gör väl ett nytt inlägg så får du iallafall lite svar på din andra fråga 😊 Barnen är ju så stora så de har sina egna nystartade vuxenlivet hemma. Kram, Marie!
Annelie Nikou

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela