annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Morgonpromenad

Publicerad 2013-09-30 12:09:45 i Allmänt,

Idag har jag och några trevliga vänner, gått på en tuff djungelpromenad på morgonen i Bukit Timah. Terrängen är väldigt kuperat med backar/trappor upp och ned hela tiden. Massor med grova rötter som går längs stigarna, så man får verkligen koncentrera sig på vart man sätter fötterna. 
En del trappsteg  är 40-50 cm höga, och det kanske kan vara 50-70 trappsteg på sina ställen. 




Mot slutet av promenaden hade några apor hittat en soptunna i bostadsområdet utanför, som de kalasade på. Kolla mamman med lilla be isen under magen!




Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-02 12:38:36

Vad kul att läsa om ditt äventyr! Kram

Svar: Förlåt om jag frågar....men vilken Marie?? Jag har ju flera Marior ;o))
Annelie Nikou

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela