annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Körsången

Publicerad 2013-09-10 09:18:45 i Allmänt,

Ikväll var det kör för andra gången! Äntligen får man sjunga igen!! Som jag har längtat.
Kören heter Koriallverden (på svenska -kör i hela världen) och där är sjunger norrmän och svenskar. Vi håller till i Svensk-norska kyrkan.

Mycket trevligt gäng.
Hittills har det varit välkända sånger som vi sjungit tidigare i Ceciliakören.
Idag såg jag noter på Ceciliakörens "festvisa" och det var ju spännande att få se hur den SKA låta?!?

Till Ceciliakören;
Jag lägger in en bild på noterna, då kanske den sitter sen för en gångs skull (hi hi hi......som mycket som vi sjungit denna!) Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela