annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

"Egentid"

Publicerad 2013-09-12 06:59:36 i Allmänt,

Idag tänkte jag bara ta det lugnt och ha lite egentid! Det behöver man ibland......oops!
Gömde bort att jag har egentid varje dag??
Men skämma bort mig lite kan jag passa på att göra.

Två timmar i gymmet på morgonen. Sen lämnade jag disken och bäddning till städerskan och gick och hämtade en Cappuccino på 19:e våningen för att sedan gå upp till takvåningen för att sola, läsa och njuta.

Jag planerar också att göra manikyr och pedikyr lite senare. Det jobbigaste som jag ska göra idag blir nog att handla och laga mat lite senare. Men efter denna lugna dag blir det nog som en välsignelse att få göra lite nytta!

Kommentarer

Postat av: Helen Jonasson

Publicerad 2013-09-12 08:35:26

Klart du ska lyxa lite helt rätt, så roligt att läsa om vad du pysslar med och jag blir impad av allt du kommit igång med efter så kort tid kram på dig!

Postat av: Lisah

Publicerad 2013-09-12 09:24:37

Avis. Avis. Avis ..... Jag går och funderar på att skola om mig till yogalärare istället för musiklärare! Vad tänkte jag när jag valde det? Hur tänker Björklund? Vi går sönder nu, vi lärare. Det är inte roligt längre. Jag älskar mitt jobb men arbetssituationen har blivit totalt ohållbar. Avis. Avis. Avis ... På dig! Kraam

Svar: Det kanske snarare är Björklund och Co. som borde tänka till ordentligt annars blir snart alla Sveriges lärare yogainstruktörer snart! Och det kanske alla sönderstressade barn komma att behöva i och för sig,.,,,..?
Annelie Nikou

Postat av: Cecilia Josefsson

Publicerad 2013-09-12 10:14:32

Låter jobbigt Annelie! ;)Kram <3

Postat av: Carina

Publicerad 2013-09-13 06:40:28

Lite avis blir man men njut av det Kram

Svar: Carina? Vem? Har ju en 5-6 Carina-vänner....och det är sååå roligt att få respons av alla så jag vill veta VEM!! Kanske min nyfikna natur ;0)) Kram!
Annelie Nikou

Postat av: Bettan

Publicerad 2013-09-15 17:18:04

Helt rätt Annelie! Njut av tillvaron och fortsätt ha ett "ansträngande" liv! Låter helt underbart! Kul att följa er tillvaro i Singapore. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela