annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Hemkommen

Publicerad 2013-11-01 07:54:51 i Allmänt,

Nu har jag varit på min efterlängtade resa hem till Sverige i drygt två veckor! Jag haft en jättemysig tid med familj och vänner. Fått lite kyla, och vackra höstfärger. Kelat med katten, och nu är jag tillbaka i verkligheten........eller var det verkligheten jag kom ifrån? 
Både Sverige och Singapore känns känns egentligen lite overkligt. Men nu måste jag försöka samla ihop mig och tankarna och se till att detta blir min verklighet. 
Det var i alla fall skönt att komma "hem", efter att ha varit "hemma". Ja, nu har jag också två "hem". Och familj på båda ställena! 
Så här ser det i alla fall ut i vårt hem just nu. Jag har ju lovat lite nya bilder 😊

Matsal/kök
Ett kök till (wet kitchen)
Vårt sovrum

Vardagsrummet, sett från hallen. Vi ska köpa en ny soffa och soffbord så småningom.
De två andra sovrummen är inte iordning än så de får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela