annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Forest Adventure

Publicerad 2013-11-23 10:55:06 i Allmänt,

 
    
 
Jaha! Då har man trotsat sin rädsla och klättrat upp i träden och gått/klängt/hängt i en hinderbana uppe bland träden!! Och dessutom åkt linbana högt upp i luften!
Jag var faktiskt lite nervös för höjden imorse när jag gav mig av. Försökte koncentrera mig på det praktiska....vattenflaska, pengar, nycklarna.........
 
  
Men när vi väl var framme och gick igenom alla säkerhetsrutiner med karbinhakar hit och karbinhakar dit, då gjorde sig nervositeten påmind igen.
 
 
                                                                         
 
 
Första linbanan som gick över vattnet var nog den värsta. Sen funkade de andra linbanorna bättre. Man vänjer sig.
 
Sen kom vi till linbanan som de kallade Tarzanswing eller bungyjumpet. Åtta meter upp i luften och bara slänga sig ut..........ooooaaaahh!!!!! Men det gick det också!! Några gjorde den två gånger, men jag var alldeles jättenöjd med att jag vågade en gång! Stolt över mig själv ;o))
 
       
 
 Här är alla trevliga Sweor som var med på detta äventyr!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela