annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Tuffa dagar

Publicerad 2013-07-26 16:02:21 i Allmänt,

Mike jobbar stenhårt varje dag, men ni ska veta att mina dagar är inte så lätta dem heller!

Idag har jag tränat i två timmar, solat och badat och läst i två timmar, promenerat ända till shoppingcentret, genomgått både manikyr och pedikyr o 1,5 timme, handlat och lagat en två-rätters. Jag hann inte ens vila idag!

Så ni kanske förstår att vissa dagar är fullspäckade!! Men, men...,det kanske kommer lugnare dagar också?

Imorgon ska vi leta lägenhet igen och på kvällen ska vi fira vår bröllopsdag! (Mike är bortrest på den riktiga bröllopsdagen som är på måndag så vi har flyttat den helt enkelt)

Kommentarer

Postat av: Camilla Vagnér

Publicerad 2013-08-18 09:39:32

Du får planera in lite bättre Annelie så du inte sliter ut dig! ;-)
Det är jättekul att följa dig på din blogg. Spännande resa i livet ni gör. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela