annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Framme!!

Publicerad 2013-07-15 16:17:12 i Allmänt,

....Ja, vi har varit har i tre dagar nu! 
 
Vi landade i Singapore 6.15 pa morgonen. Att aka ivag hemifran blev tuffare an jag hade trott!
Med tarar i ogonen laste jag ytterdorren.....sag mig omkring efter Tiger....gick runt pa tomten for att forhoppningsvis fa kela med honom en stund innan jag hoppade in i taxin......men han syntes inte till.....
 
Efter en 14 timmar lang flygning med bara 2 timmars somn blev lordagen valdigt seg. Liten tupplur pa hotellet, sen promenerade vi runt hela dagen for att halla oss vakna till middagen. Det blev anda en tupplur till innan middagen. 
Trotta och sega gick vi ut pa resturang pa kvallen och bestamde fran borjan att det skulle bli en tidig kvall. Vi skulle bara strosa runt en stund for att smalta maten innan vi gick hem och sov.
Det slutade med att vi var hemma efter 01.00, ett par drinkar senare for vi hittade en mysig bar med ett bra liveband! Vi traffade ocksa ett trevligt australiensiskt gang pa baren, som ocksa bodde i Singapore.
\Har problem att lagga in bilder. Ska forsoka gora det efter detta inl

Kommentarer

Postat av: JanneJ

Publicerad 2013-07-16 17:22:32

Hej Nikou`s
Hoppas att ni funnit er till rätta och att allt är till belåtenhet, vi sitter ute på ön i kanon väder och tänker på er:-)
Doris sover sin skönhetssömn på loftet och vi sätter oss snart i lounge möblerna och skålar för er!!
Var rädda om er så hörs vi.
Kramar från Ingalill & Janne

Postat av: Annelie

Publicerad 2013-07-17 15:24:10

Hej på Er!! Vad mysigt ni har det!! Det har vi med, men vilken otrolig kontrast detta är mot Ålön !😊
Vi längtar tills ni kommer och hälsar på oss 😉
Kramar Mike & Annelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela