annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Boendet

Publicerad 2013-07-17 13:44:00 i Allmänt,

 Nu har vi börjat jakten på lägenhet! Igår var jag och tittade på 5 olika lägenheter. (Tyvärr fick Mike stanna hemma, för han hade blivit dålig av något han ätit). På lördag ska vi se ytterligare några stycken.

Nu bor vi i ett tillfälligt boende. En 2-rumslägenhet på Ascott hotell. Inte så dumt första boende - med städning varje dag!
Som idag när jag kom hem efter en shoppingtur hade de städat, bäddat, bytt handdukar, diskat, och ställt in en skål med frukt!! Så bra hade jag inte ens när jag bodde hemma hos mina föräldrar? (Förlåt mamma) <3

 

           
 

 
  
                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Trine

Publicerad 2013-07-17 16:56:39

Tack för det du!!! ;-) Har ni varmt?

Postat av: Johan Hallberg

Publicerad 2013-07-17 19:11:25

Ser ju hur bra ut som helst med städning och fruktskål så är det bara att bo kvar !!! Hoppas att ni kommer trivas .... Hälsa Mike !! // Johan

Postat av: Johan Hallberg

Publicerad 2013-07-17 19:11:25

Ser ju hur bra ut som helst med städning och fruktskål så är det bara att bo kvar !!! Hoppas att ni kommer trivas .... Hälsa Mike !! // Johan

Svar: Det ska jag gora, Johan. ;0))
Annelie Nikou

Postat av: fredrik Stenberg

Publicerad 2013-07-19 23:35:00

Har Mike provat pizzan där borta? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela