annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

....bara 5 dagar kvar!!!

Publicerad 2013-07-08 00:01:00 i Allmänt,

Hur ska vi hinna bli klara i tid?!?!? Jag har packat, sorterat, rensat, slängt i flera dagar nu, som tur är med min kära dotters hjälp, men det känns inte som vi har kommit nån vart alls? Minst 20 säckar med skräp - bortskänkta kläder och annat har det blivit hitills blivit.
 
Nya tag i morgon! Då kanske det också finns en chans att det börjar sjunka in att vi faktiskt ska flytta runt halva jordklotet.....eller så är det lika bra att det inte gör det förrän vi är framme, för då går det inte att ångra sig!
 
   
 

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta Engzell

Publicerad 2013-07-08 09:20:44

Hej!

Jag kommer att besöka dig här och vad som än händer så är det totally annorlunda, och tänk att det händer vid ganska rätt tid i livet. Lycka till!

Postat av: Thinis

Publicerad 2013-07-08 11:13:35

Det ska bli kul att följa dig o dina nya upplevelser. Önskar er all lycka "långtbortisatan"

Postat av: Kicki N

Publicerad 2013-07-08 17:20:46

Det verkar så spännande. Det var det man skulle ha gjort för 10 år sedan, så njut nu!

Postat av: Lotta R

Publicerad 2013-07-09 11:23:06

Kommer att längta efter dej och ha koll på dej på bloggen och FB hela tiden!!

Kramar!!

Svar: Jag kommer sakna dig också, Lotta!!
Annelie Nikou

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela