annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

....2 dagar kvar!!

Publicerad 2013-07-10 21:49:00 i Allmänt,

Packningen är inne i sitt slutskede. Imorgon kommer flyttfirman kl. 8.00 och packar allt som ska åka båtvägen. Även resväskan är packad.
Jag provade att packa med vaccumpåsar..........vips fick jag plats med allt och det blev utrymme över?? Det var 14 klänningar i den ena påsen nedanför!!
I denna påse ligger resten av packningen ;o))
 
 
Man blir lite orolig att man packat för lite i resväskan?? När den dessutom bara väger 20 kg.......jag som alltid har övervikt?
Denna gång fick jag packa två väskor med 32 kg vardera, och jag har bara EN väska på 20 kg??
Mamma mia - världen är upp o ned!!
 
Jag sade "hejdå" till sonen som åkte på golftävling i Finland ikväll. Imorgon blir det en middag och farväl till dottern. Inte så roligt, att lömna barnen även om de är stora nu känns riktigt jobbigt.........(snyft)!
 
Nästa gång jag skriver på bloggen är jag i Singapore för nu ska vi packa ned datorn.
På fredag kl.10 lyfter planet och tar oss mot nya livsäventyr!!

Kommentarer

Postat av: Lotta Engzell

Publicerad 2013-07-15 07:12:06

Hej! Så spännande! Ser fram emot bilder på hur det ser ut där du ska bo o handla o ha dig i din nya tillvaro. Kram

Postat av: Cicci Josefsson

Publicerad 2013-07-15 11:22:11

Lycka till!!
Ska bli roligt att följa erat äventyr här på bloggen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela