annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Jul, jul, jul.....överallt!!

Publicerad 2013-12-06 17:09:40 i Allmänt,

Vi brukar ju ha julpyntat i affärer och shoppingcenter hemma i Sverige.... men INTE som här! 
När jag kom tillbaka till Singapore från mitt Sverigebesök i slutet av oktober - då var pyntandet redan i full gång! Och sen dess har det bara blivit mer för varje dag. Julmusiken har nu spelats i butikernas högtalare sen dess, så man har verkligen fått en rejäl dos av jul redan. Fast julstämningen håller sig borta? Här är några dekorationer bland alla.
 En del är vackert särskilt på kvällen..andra är rent av hemska!!
Ja, vad säger man?!
 
Här på Robinsons kan man också åtnjuta snön som dalar ned. Det var stor folksamling här
 
          
 
På Tanglin Mall kan man få sitta i tomtens knä. Jag hade dock lite bråttom....får bli en annan gång.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela