annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Grill-kväll med vänner

Publicerad 2013-12-15 16:45:37 i Allmänt,

Lördagmorgonen startades med 2 km simning och lite solning på det.
Sen åkte Anna och jag och hämtade julskinka och rökt lax som vi beställt på Svenska kyrkan.
 
När jag kom hem började jag förberedelserna för kvällens bjudning.
Mike och jag hade bjudit hem några vänner på grillning och även för att säga hej då till våra nyvunna vänner Linda och Oskar och deras barn. De har nu varit i Singapore i ett halvår och var nu tvungna att flytta härifrån redan.
Kvällens grill-mästare
Flickorna bjöd på en fantastiskt god chokladtårta!
Lycka till med nästa äventyr Linda och Oskar och flickorna...ni kommer att saknas här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela