annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Stranden

Publicerad 2013-08-18 10:29:46 i Allmänt,

Idag tog vi en liten vilodag efter sen kväll på nattklubb.

Natalie och jag åkte ut till Sentosa för att bada och sola. Helt underbart varmt i vattnet. Första gången dom jag badade i sommar!
Det bästa är att jag kan bada året om här!!

Till lunch åt vi indisk mat på stranden.......den GODASTE indiska mat jag ätit. Strandmat brukar ju inte vara såå fantastiskt.....men detta!!

Efter maten tänkte vi ta en liten eftermiddagslur på stranden. Efter 7-8 min kom det EN regndroppe....sen kom EN till och efter det vräkte regnet ner. Då var det bara att åka hem igen.

Men lite sol fick vi i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Johan Hallberg

Publicerad 2013-08-19 06:18:33

Fasen va den stranden ser lockande ut ... Skulle inte varit helt fel att ta igen sig på efter gårdagens tuffa 9,5 mil Cykelvasa i dalaskogarna ;-) Hur funkar det med klimatet ? Är det regnperiod nu ? Fuktigt , varmt ? Ha det så gott. // Johan Hallberg

Svar: Bra jobbat Johan! Det ar riktigt varmt, sa man ar garna inomhus dar det finns air-condition. Medel-tempen nu ar ca 35 grader. Ibland varmare , ibland svalare, men man vanjer sig med klimatet lite ocksa. Jag var mer besvarad i borjan. Det ar inte regnperiod nu, den ar i dec-feb. Fast det regnar ibland anda.
Annelie Nikou

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela