annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Roligt med kommentarer!!

Publicerad 2013-08-15 16:13:08 i Allmänt,

Tack alla ni som skriver kommentarer! Det är lika roligt för mig att läsa era kommentarer som ni skriver att ni gillar och läsa min blogg! Mer kommentarer!!

Jag har ett önskemål till; skriv gärna ert efternamn också. Jag har fler vänner med samma förnamn, och det blir ännu roligare om jag vet exakt vilken av mina vänner som kommenterar. När jag får min dator hit kommer jag också att kunna svara på en del kommentarer. Det funkar inte nu.

Kram till er alla!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-15 16:44:06

Fin hatt

Postat av: Cecilia Josefsson

Publicerad 2013-08-15 22:12:55

Hallo snygging <3

Postat av: Hanna Edin

Publicerad 2013-08-15 22:34:51

Snygg hatt! Jag ska sooova nu, öppnar imorgon så jag måste gå upp klockan feeeem!! Hua;) kram

Svar: Hej!! Gar det bra pa jobbet? Halsa grannarna....den lurvige och den snygge!
Annelie Nikou

Postat av: Lotta Runnhagen

Publicerad 2013-08-16 12:51:01

Åh va fin du är i huvudbonad! ;-)
Det är lika roligt varje gång att läsa dina inlägg. Lovar att bättra mej med kommentarerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela