annelienikou.blogg.se

Här skriver jag om vårt nya liv i Singapore.

Hungriga fiskar

Publicerad 2013-08-19 14:12:55 i Allmänt,

I Sverige har vi vanligt fish-spa, men här finns det fishspa/internetcafe!

Vi gick in och testade i 30 min. Det fanns fotbad med småfiskar som de rekommenderade om man aldrig prövat förut. Sen fanns det större fiskar i ett annat bad.

Det kittlades så mycket att vi (i alla fall jag) satt och fnissade under hela tiden! På slutet kunde jag slappna av lite så jag hann titta in på FB och svara lite på era blogginlägg. 😊

Kommentarer

Postat av: Annika Lundström

Publicerad 2013-08-20 08:31:47

Gav "fiskdoppet" bra resultat? Nyfiken och vill prova men är kittlig som tusan under fötterna... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela